Mi primera factura con Esclat Energia

Si, pero siguen sin facturar.
Me han respondido:
Els consums, tot i que surtin a l'àrea de client, ens els ha d'enviar la distribuïdora a través dels canals pertinents. Ara mateix, encara no disposem de les teves lectures i, per tant, de moment no podem generar els rebuts corresponents.
Es tracta d'una incidència generalitzada, així que el grau d'afectació és molt variable. Tot i així, des de BonpreuEsclat Energia estem treballant per donar-te una resposta el més aviat possible i resoldre la incidència.
D'altra banda, en cas que vulguis disposar d'una estimació de factura, caldria que ens fessis arribar una foto de les tres lectures del teu comptador.


A seguir esperando. :emoji_confused:
 
Me han respondido:
Els consums, tot i que surtin a l'àrea de client, ens els ha d'enviar la distribuïdora a través dels canals pertinents. Ara mateix, encara no disposem de les teves lectures i, per tant, de moment no podem generar els rebuts corresponents.
Es tracta d'una incidència generalitzada, així que el grau d'afectació és molt variable. Tot i així, des de BonpreuEsclat Energia estem treballant per donar-te una resposta el més aviat possible i resoldre la incidència.
D'altra banda, en cas que vulguis disposar d'una estimació de factura, caldria que ens fessis arribar una foto de les tres lectures del teu comptador.


A seguir esperando. :emoji_confused:
Yo les he enviado las lecturas a ver que facturan.
 
Me han respondido:
Els consums, tot i que surtin a l'àrea de client, ens els ha d'enviar la distribuïdora a través dels canals pertinents. Ara mateix, encara no disposem de les teves lectures i, per tant, de moment no podem generar els rebuts corresponents.
Es tracta d'una incidència generalitzada, així que el grau d'afectació és molt variable. Tot i així, des de BonpreuEsclat Energia estem treballant per donar-te una resposta el més aviat possible i resoldre la incidència.
D'altra banda, en cas que vulguis disposar d'una estimació de factura, caldria que ens fessis arribar una foto de les tres lectures del teu comptador.


A seguir esperando. :emoji_confused:

26.2.22 Ya veo la 2a factura.

Total 95.59€ Tengo 4.5Kw. Consumo 477kwh.
92 días. Del 6/11/21 al 5/2/22
Consumos:
p1 79kwh
p2 75kwh
p3 324kwh (ahí metida casi toda la aerotermia y eso que me he contenido...
Me facturan con los viejos y nuevos peajes de 2021-2022.
Las potencias máximas no son iguales que la web edistribucion.
 
Correo de Bonpreu:
Ens posem en contacte amb tu des de BonpreuEsclat Energia per informar-te de la situació actual del mercat elèctric.
L'agressió de Rússia a Ucraïna ha provocat conseqüències humanitàries, polítiques, i també econòmiques, així com un gran impacte en el mercat de les energies.
El cost de l’energia elèctrica s'ha encarit un 30% durant la darrera setmana, afegit al fet que aquest cost ja s’havia quadruplicat respecte el dia en què vas contractar el subministrament d’electricitat amb nosaltres.
En el moment de la contractació, et vam oferir un preu fix per l’electricitat durant un termini de 12 mesos. En el teu cas, la data de venciment del teu contracte amb número xxx és 9/10/2022.
Malgrat la situació que estem patint, a BonpreuEsclat Energia volem correspondre a la teva confiança respectant escrupolosament el nostre compromís i, per tant, respectant el preu pactat en el seu moment.
 
Nos ponemos en contacto contigo desde BonpreuEsclat Energia para informarte de la situación actual del mercado eléctrico.

La agresión de Rusia a Ucrania ha provocado consecuencias humanitarias, políticas y económicas, así como un gran impacto en el mercado de las energías.

El coste de la energía eléctrica se ha encarecido un 30% durante la última semana, añadido a que este coste ya se había cuadriplicado respecto al día en el que contrataste el suministro de electricidad con nosotros.

En el momento de la contratación, te ofrecimos un precio fijo por la electricidad durante un plazo de 12 meses. En tu caso, la fecha de vencimiento de tu contrato con número yyy es 19/10/2022.
A pesar de la situación que estamos sufriendo, en BonpreuEsclat Energia queremos corresponder a tu confianza respetando escrupulosamente nuestro compromiso y, por tanto, respetando el precio pactado en su momento.
 
Nos ponemos en contacto contigo desde BonpreuEsclat Energia para informarte de la situación actual del mercado eléctrico.

La agresión de Rusia a Ucrania ha provocado consecuencias humanitarias, políticas y económicas, así como un gran impacto en el mercado de las energías.

El coste de la energía eléctrica se ha encarecido un 30% durante la última semana, añadido a que este coste ya se había cuadriplicado respecto al día en el que contrataste el suministro de electricidad con nosotros.

En el momento de la contratación, te ofrecimos un precio fijo por la electricidad durante un plazo de 12 meses. En tu caso, la fecha de vencimiento de tu contrato con número yyy es 19/10/2022.
A pesar de la situación que estamos sufriendo, en BonpreuEsclat Energia queremos corresponder a tu confianza respetando escrupulosamente nuestro compromiso y, por tanto, respetando el precio pactado en su momento.

Nos están preparando para un "ahora sí que ya no podemos" futuro??
 
Con éste mensaje quiero dar las gracias a Bon Preu por permitirme unos precios excelentes desde Septiembre del 2021 a Septiembre del 2022. Aunque voy a sacrificar 2 meses por el paso a Total Energies, mantengo aún 3 suministros con ellos que iré pasando a Total Energies siempre que se pueda.

Así estamos, cambiando de comercializadoras como operadoras de móvil se tratara; ante los precios abusivos del Gobierno.
 
Atrás
Arriba